ผู้ชมหน้าใหม่

ปัญหาการใช้งานในอาคารสูงย่านสุขุมวิท 21 แยกอโศก-เพชร และแยกเพลินจิต: Poor Signal/Low Speed Internet

I read news about DTAC from the following source;

I am not sure whether DTAC is really aware of quality issue in high building. I contacted DTAC via email and also DTAC Application (Help & Feedback) for years. The last contact was last week via DTAC Application. Unfortunately, there is still NO any improvement of “Poor signal” and “Low speed of internet connection” at my locations.

 

I feedback to DTAC again about “Poor signal” and “Low speed of internet connection” at my locations in High Building below;

  1. Supalai Premier Place Asoke - 60 ถนน อโศกมนตรี แขวง คลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110
  2. Supalai Premier Asoke - ถนน เพชรบุรีตัดใหม่ แขวง บางกะปิ เขตห้วยขวาง กรุงเทพมหานคร 10310
  3. Wave Place Building – 55 แขวง ลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพมหานคร 10330DTAC_QualityIssue_Locations.jpg

     

Hope DTAC will hear my voice and continue a support to customers living/working in high buildings.

 

 

Thank you.

3 คำตอบ 3
Highlighted
dtac call center

เรื่อง: ปัญหาการใช้งานในอาคารสูงย่านสุขุมวิท 21 แยกอโศก-เพชร และแยกเพลินจิต: Poor Signal/Low Speed I

Firstly, please accept our sincere apology for any troubles this might have caused. We wish to reassure you that we are more than willing to solve the problem you are experiencing and get the best out of our services.

 

Before proceeding the investigation or providing further information, we would like to know your dtac number which you have the issue as well as the name registered with the number. Please privide us required information of yours through inbox Community >> https://bit.ly/2DhNnux ( send to dtac_Callcenter ), with the link of this thread attached.

dtac feedback team

ผู้ชมหน้าใหม่

เรื่อง: ปัญหาการใช้งานในอาคารสูงย่านสุขุมวิท 21 แยกอโศก-เพชร และแยกเพลินจิต: Poor Signal/Low Speed I

Please find my infomration as requested below;

Polpatr SATTAYACARUHAKUL

พลภัทร สัตยคฤหกุล

081-644-2828

I also repeat the same message to dtac_callcenter. Hope DTAC will improve the service in High Buildings.

dtac call center

เรื่อง: ปัญหาการใช้งานในอาคารสูงย่านสุขุมวิท 21 แยกอโศก-เพชร และแยกเพลินจิต: Poor Signal/Low Speed I

Thank you for your information. Based on the latest complaint you have lodged on 14/08/2019, our concerned department already acknowlegded the troubles you have gone through. Currently, the signal issue in your area is under the investigation. This might take some time to get solved. We are truely sorry for any convenience this might have caused.

dtac feedback team